Σάββατο 7 Ιουλίου 2007

Soul in the water



ειχα βγαλει την ψυχη μου και την κοιτουσα...


την εβλεπα να αλλαζει αποχρωσεις, σχηματα, μορφες, να λαμπει μετα να επανερχεται, να ξεκουραζεται, να μου χαμογελα.


Ξαφνικά κατι με χτύπησε.


Η ψυχή μου εφυγε απο τα χέρια και έπεσε στον πάτο της θάλασσας.


πανικοβληθηκα..


μετα το πρωτο σοκ πήρα μια βαθεια ανάσα, και βούτηξα.


κατεβαίνοντας ο κόσμος σκοτείνιαζε γυρω μου.


εψαχνα να πιαστω απο κάπου.


εβγαλα απο την τσεπη μου μια φουχτα νότες και τις σκορπισα στα σκοτεινα νερα.


αρχισαν να στροβιλίζονται λάμποντας στο νερο χαμογελώντας και αρχισαν να μου δειχνουν το δρόμο.


κοιταξα καλύτερα στο βάθος και την είδα εκεί, κουρασμένη, ατάιστη να περιμένει στωικά.


οι νότες εστησαν χορό γύρω της, την αγκάλιασαν, την εσφιξαν.


πιάστηκα απο την ουρα ενος ντο και απο τα φτερα ενος μι και αρχισα να κατεβαινω για να την συναντησω.


την σηκωσα απο το βυθο και αρχισα να ανεβαίνω στην επιφάνεια.


η μουσική πίσω μου αρχισε να δυναμωνει και να με σπρώχνει προς τα πάνω.


ο κοσμος αρχισε να φωτίζεται σιγα σιγα ανεβαίνοντας.


Εφτασα στην επιφάνεια, και την κοιταξα.


ηταν ακόμα ζωντανη.


"Μην με αφήσεις ξανα" μου ψυθιρισε


την έβαλα πάλι μέσα μου και ακουστηκε ενα "κλικ"


θα σε ξαναβγαλω της είπα κι ας μου ξαναπέσεις...


πρέπει να σε χάνω που και που για να καταλάβω την σημασια σου


για να καθαρίζει η θέση σου απο την σκόνη.


για να μένεις λιγο μονη σου.


για να βλεπεις που και που το σκοταδι του βυθου.


για να σε ερωτευτω και παλι.


για να σε ξαναχασω......

36 σχόλια:

Miga είπε...

είδες τι καλό σου έκανε η κούραση αυτές τις ημέρες??? Από τα καλύτερα Post που έχεις γράψει...

(ξέρω τι θα πεις: "γυναίκες, από τη φύση σας αθεράπευτα ρομαντικές!")

Crazy Chef είπε...

ειναι απλα σωψυχικο...

an205 είπε...

Ελα ψυχούλα μου, ελα καρδούλα μου
Ξέρω δεν είσαι ό,τι δείχνεις
αλλοι σε παίξανε αλλοι σε μπλέξανε
κλαψε γιατί όταν κλαίς μικροδείχνεις.

Miga είπε...

αν το κλάμα είναι το μυστικό της νεότητας, την έβαψα!!!!
καλησπέρα...

Loth είπε...

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΒΡΕΙΣ..ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΨΗΛΕΑ ΜΟΥ!

lee είπε...

Ευγε κουμπαρε!
(περηφανος τονος στη φωνη και ανασηκωμα του αυχενα)

Την αλλη βδομαδα τι κανεις?
Λες να σου ερθω για καμια επισκεψη?

Loth είπε...

ΜΠΑ ΕΚΕΙ ΠΑΜΕ ΛΑΡΙΣΑ ΔΕΝ ΠΑΜΕ Ε??????????????

ΟΧΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΞΕΦΕΥΓΕΣ!!!!!!

lee είπε...

Ασε, γιατι τα οικονομικα μου ουτε για τον Βολο δεν φτανουν καλα - καλα... ΑΝ ανεβω δεν θα πεταχτειτε μια βολτιτσα? :)

Crazy Chef είπε...

@lee θενξ θενξ...
αν ειναι σ-κ κενο εχω 21-22 αν ειναι καθημερινες να μιλησουμε τηλ να κανονισω ρεπο...

@loth τη βρισκω, τη χανω ολο ετσι παει...
ουστ μωρη που ολοι πρεπει να περασουν απο κει πρωτα
πφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ

Ατθάνα είπε...

ψηλέ μου, είμαι κι εγώ περήφανη για σένα!
είναι τόσο καλό, που θα έλεγε κανείς ότι είναι δικό μου!!!!!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
εϊ
πλάκα κάνω!
μην τσαντίζεσαι ψωνάρα μου εσύ!
αφού τα ίδια σκατά είμαστε!!!

ιδέα!

να το μελοποιήσουμε!

Crazy Chef είπε...

@καρ ξαναβρισκω τον καλλιτεχνη εαυτο μου...μηπως ερωτευτηκα και δεν το πηρα χαμπαρι? χαχαχαχαχα

Loth είπε...

KAΛΕ ΤΙ ΦΩΝΑΖΕΙΣ???ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΠΡΙΝ?...ΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΜΕΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Ατθάνα είπε...

φίλε μου! ποτέ δεν τον είχες χάσει! αφού είσαι καλλιτεχνάρα!

φιλιά πολλά

Crazy Chef είπε...

@loth ετσι μπραβο, καλη ωρα οπως ηρθε η καρ εδω....

@kar φιλο-φρονησεις )))

Loth είπε...

γκουχ γκουχ...πουφ...

Ατθάνα είπε...

Τουλάχιστον τα πιάνω τα 200χλμ την ώρα;;;
:)

Crazy Chef είπε...

@loth ο χριστος....

@καρ εσυ μπορει να τα πιανεις , ο δρόμος αντεχει?

Ατθάνα είπε...

ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία, οπότε, φαντάζομαι, δε θα μου δώσει ιδιαίτερη σημασία!!
φιλάκια!!!

it is είπε...

Να φανταστώ πως εγώ που δεν πιστεύω στην ψυχή εξ'ορισμού τον έχω πιει? Ή μήπως βολεύει γιατί έτσι δε μπορώ και να τη χάσω? Φακ! Μπερδεύτηκα :p

Crazy Chef είπε...

ε τι νομιζες μονο στο μαγαζι σου θα μας μπερδευεις? παρε να χεις )))

it is είπε...

:) Έτσι έτσι... μου αξίζει :p Γερά ψηλέ :)

Crazy Chef είπε...

@it is εεεετσ, ετσ..

@greekfloyd tnx και καλως ηρθες απο το μαγαζι...

Zissis είπε...

Να την χάνεις και να την ξαναβρίσκεις απ'την αρχή. Αυτό σου εύχομαι. Αιώνια...

Crazy Chef είπε...

@egggod ετσι,ετσι, μεσα εξω σε δουλεια να βρισκομαστε)))

it is είπε...

Ψηλέ φιλάκια και κουράγιο... το ξέρω πως πήζεις τρελά... σε σκεφτόμαστε όλοι όμως να ξέρεις ρεεεε :)

Loth είπε...

ΣΕ ΕΧΑΣΑ ΨΗΛΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ..

Ατθάνα είπε...

Ερωτας είναι η αιτία;;;
φιλάκια καλοψηλό μου! :)

Crazy Chef είπε...

@it is γααααμησε τα....

@loth ενα δυο - ενα δυο φφφφττ φφφφττ μ ακους η να παρω το μηδενικο?

@kar μπα που τετοια τυχη....

Loth είπε...

ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ.........ΑΝΤΕ
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ!

lee είπε...

Θα ερθεις το ΣΚ?
Τι κανεις, πήζεις?
Κατεβα να σε δουμε,
θα ερθει κι η Λοθ.
Διακοπες εχει φετος?

Crazy Chef είπε...

ειπα οτι ειναι λασκα για να ανεβειτε οχι για να κατεβω...

Tamara de Lempicka είπε...

αχα! κι ελεγες για μενα οτι βαρυνα... δεν ξεχνω ;-)
τι κανεις ?
ελπιζω καλα...
ειδες ομορφα που βγαινουν τα σωψυχα καμια φορα?
καλοκαιρακι ειναι ομως και βοηθα οσο να ναι στη ελαφραδα...
...και το παρεακι επισης!

Loth είπε...

ΕΛΑ ΡΕ ΨΗΛΕΑΑΑΑ..ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΣΒΗΣΩ ΤΑ 31 ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕ...;)

Crazy Chef είπε...

@loth σιγα μη σβησουν στη λαρισα...θα λιωσουν τα κερια λεμεεεε χαχαχαχαχ

@tamara μια χαρα ειμαι...σε νιρβανα)))

Ατθάνα είπε...

ξέρω εγώ γιατί δεν ανεβάζεις νέο post...για να κάνεις ρεκόρ στα comments...κουφαλίτσα...!
ψηλέ μου, ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
σε σκεφτόμαστε ;)

Crazy Chef είπε...

stop me oh oh oh stop me....
χαχαχαχ
καλημερες...μολις εβαλα συνδεση σπιτι...οποτε επιστρεφω δημητριος)))