Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2007

Καγκουρέλληνες...










Ο Χριστός και η Παναγία (και το Άγιο φωτάκι)
Που αν ξανάρθει το 2018 που λέει και γνωστός ρασοφόρος στην
Μπορώ-και-κονομάω-Δρούζα,θα πρέπει να πάρει τους δρόμους και να αρχισει να Σοδομογομοριάζει ότι βρεί μπροστά του.
Πλαστικές φάτνες,Αγιους Βασίλειους Κοκακολάτους, θλιβερά λαμπάκια που βαράνε ολημερίς κι οληνυχτίς σαν τριτοκοσμική αναμονή τηλεφώνου (κάποια στιγμή στην Αθήνα είχε βάλει ο δίπλα και στο τσακ γλίτωσε τη μολότοφ).
Δεν γινεται να βλέπεις πολυκατοικίες με τα λαμπάκια κρεμασμένα σαν μπουγάδα, εδώ το λαμπάκι-σοβρακο , εκει το λαμπακι στρινγκ, παραπέρα το λαμπακι σκελέα.
Η κακογουστιά, η Ελληνικουριά και η Λαικουριά (όλα τα ισοπέδωσε που λέει και η Που-είναι-ο-Βαγκνερ-Ελισάβετ) η ίδια.
Πολυκατοικίες από άθλιες ως θλιβερές που αντί να γιορτάζουν μου μοιάζουν σαν να φωνάζουν σταυρώστε με σταυρώστε με…..
Από την άλλη η υπερβολή, η Ελληνοαμερικανιά, η χωσε κι άλλο μπάρμπα με θλίβει ακόμα περισσότερο.
Εκεί φαίνεται περίτρανα το απωθημένο μας, η άποψη μας περι πλούτου – οσο περισσότερο τόσο πιο γκλαμουράτη-
Πρέπει να μας απαγορευτεί για καμποσα χρόνια και να εκπαιδευτούμε στον στολισμο γιατι αυτό έχει καταντήσει ρύπανση.
Σας παρουσιάζω σε φωτό την ινδική υπερπαραγωγή από σπίτι στην πόλη που μένω τα τελευταία 2 χρόνια.

Θέλω να γίνω σαν Αμερικάνος
Μ’ αρέσει στα κρυφά κι ο Μητροπάνος

(Οι παραπάνω φωτό είναι από το ιδιο σπίτι)........¨
update: περαστε κι απο εδω

24 σχόλια:

lee είπε...

Εγω στολισα πρωτη φορα μετα απο 8 χρόνια.. Περιοριστηκα εντος! :)

Crazy Chef είπε...

μονο ενα δεντρο στόλισα έξω απο το σπίτι κι αυτό μίνιμαλ (θα σου στείλω mms....

Ανώνυμος είπε...

μακράν ο πιο απίστευτος στολισμός που έχω δει ποτέ!!! εκείνο το χρυσοποίκιλτο ελαφάκι δεν παίζεται! και να σου πω, τα δεκάδες ειδών φωτάκια έχουν και διαφορετικές τσιριχτές μουσικές ή είναι μόνο οπτικό το σόου; ρε συ φόρα μαύρα γυαλιά όταν περνάς απ' έξω βράδυ μήπως σε δουν αυτοί που μένουν εκεί!
και πέραν της απίστευτης κακογουστιάς, δεν έχουν ακούσει τίποτα για εξοικονόμηση ενέργειας; η greenpeace θα τραβάει τα μαλλιά της!
φλυάρησα σήμερα, θα είναι από το σοκ ;)
φιλι.

Loth είπε...

ΕΓΩ ΞΥΠΝΑΩ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΠ΄ΤΑ ΦΩΤΟΡΥΘΜΙΚΑ ΤΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ..ΚΟΚΚΙΝΑ ΚΑΙ ΚΙΤΡΙΝΑ ΚΑΙ ΜΠΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΠΕΤΑΓΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΑΓΗ..ΕΧΑΣΑ ΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ ΜΗ ΓΑΜΗ ;P
YΓ.ΨΗΛΕΑΑΑΑ ΝΑ ΘΕΛΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΣΤΟ ΠΩ..ΓΙΑ ΔΩΡΟ ΑΦΟΥ ΔΕ ΜΟΥ ΞΑΝΑΕΦΤΙΑΞΕΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΑΤΑΤΟΥΛΑΑΑΑ
ΘΕΛΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΜΠΟΡΩΩΩΩΩ...ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟΟΟΟΟ..ΘΑ ΞΑΝΑΜΠΩ 100 ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΤΟ ΖΗΤΑΩΩΩΩΩΩΩ
ΕΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
;P;P;P;P;P;P

Loth είπε...

@lee:ΔΕ ΣΤΟΛΙΣΕΣ ΕΞΩ???ΜΗ ΣΚΑΣ ΘΑ ΕΡΘΩ ΕΓΩ..ΕΝΑ ΣΤΟΛΙΔΙ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΣΑΣ!!!!
ΥΓ.δεν είναι τίποτις θα μου περάσει..οεοοοοοο λαραλιλαλοοοοο
πφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ!

Crazy Chef είπε...

@deadend μετρησα 7 αη Βασιληδες....ευτυχως δεν εχει μουσικη η ολη υπερπαραγωγη...
χαι σκορ εκανες σημερα ε? :-p

@loth ελα ζητα το λιγο ακομα(να ανεβαινουν και τα κομμεντς))))))

Loth είπε...

ΚΑΘΙΚΟΒΛΑΣΤΑΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
ΠΟΤΕΕΕΕΕΕΕ
ΥΓ.ΔΩΤΟ ΜΟΥ ΚΑΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΕΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ...ΔΩΡΑΚΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΕΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΥΓ2 ΦΤΑΝΕΙ ΜΗ ΧΕΣΩ? ;P

Miga είπε...

τέλειο!

δεν προλαβαίνω να γράψω περισσότερα...
σκέψου όμως και τη μικρή λεπτομέρεια ότι σε κάνει και γελάς
και σκέφτεσαι ότι υπάρχουν και άλλοι χειρότεροι από εμάς!!!!
το δικό μου το διέθεσα σε δωμάτιο πελάτη(!)ήθελε δέντρο στο δωμάτιο
(το είχα στο κουτί 3 χρόνια και τις μπάλες στα κουτιά!!)
πάλι καλά που δεν ήθελε τον Αϊ βασίλη με το έλκυθρο!!!
είπα ότι δεν προλαβαίνω και πάλι θα αργήσω!!!

όπως και να χει Καλές γιορτούλες!!!

Ατθάνα είπε...

χαχαχαχαχαχαχα!
είσαι φοβερός! μα γιατί παιδί μου δε σου αρέσει; και το κιτς θέλει την, φιμωμένη, έμπνευση του! τώρα αν σκάει από ασφυξία είναι άλλο θέμα!!!
τρελό ποστάκι! φιλούρες ψηλέ μου!
:)))))))))))

Ανώνυμος είπε...

ναι ;)) (η ΛΟΘ πάει να με φτάσει νομίζω αλλά ΄γράφει κεφαλαία που πιάνουν περισσότερο χώρο, και γράφει το ίδιο γράμμα δέκα φορές στη σειρά, οπότε δεν πιάνεται, η πρώτη θέση στο hall of fame είναι ακόμα δική μου :ΡΡΡ)

Loth είπε...

NAI NAI NAI Η ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΨΗΛΗ...ΑΛΛΑ
ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΦΕΤΟΟΟΟΣ?
ΦΕΥΓΩ ΣΤΙΣ 14.30 ΡΕ ΨΗΛΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
;(
ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

Αστάρτη είπε...

Πάντως εδώ στη Βαρκελώνη, 4 μέρες πριν τα Χριστούγεννα, ούτε λαμπάκια έχω δεί, ούτε δεντράκια, ούτε αη βασίληδες...τίποτα.
Πολύ διακριτικά τα πράγματα.
Και το καλύτερο?
Φέτος δεν άκουσα ούτε μια φορά το "Last Christmas".
Αγγίζω τα όρια της ευτυχίας!
Κι ήρθες εσύ να μου τα γκρεμίσεις ολα!Μπράβο σου...μέρυ κριστμας!

Crazy Chef είπε...

@loth sorry ωρα το ειδα το ποστ και στο στελνω....αν θελεις επειδη θα μαι ολες τις γιορτες εδω δωσε μειλ να στο στειλω αλλου πο οπου μπορεις να το παρεις.....
αντε τυχερη..του χρονου παλι δουλεια (((((

@miga κρεββάτι δεν ανεβασες πανω? παλι καλα...ιμαρτον!

@kar ε ειπαμε αλλα όχι κι ετσι, ειναι αυτο που λεει ειπαμε στη γρια να χεσει...

@deadend 1η 1η αξια αξια!

@astarti εδω ειναι βαλκανια δεν ειναι παιξε-γελασε...

Ατθάνα είπε...

ρε συ, με πήρες στα σοβαρά; πλάκα έκανα...! σιγά να μη μου άρεσε! ελεος!!!

Crazy Chef είπε...

ελα τωρα που δεν σου αρεσε,απλα σου βγηκε αυθορμητα και τωρα τρεχεις να το μαζεψεις)))

Miga είπε...

υπάρχει το "τυφλό", αλλά κι εκεί γίνεται το αδιαχώρητο!!!!
φιλιά -καληνύχτα, αύριο είναι η πιο δύσκολη μέρα...

Crazy Chef είπε...

καλα κουραγια.....

an205 είπε...

Σε παίρνω από πίσω με μάτια κλειστά
ακολουθώ πιστά το φωτάκι που ανάβει στον ποπό σου
Νεράιδα κακιά με μαύρα γυαλιά
δε μ' αφήνεις να σ΄ αγγίξω να δω το πρόσωπό σου
Κωλοφωτιά, πυγολαμπίδα μου, ανάσα μου, ελπίδα μου
μ' έχεις μαγέψει
Βατράχι είμαι ή πρίγκιπας, ο Τζίμης ο Οιδίποδας,
μ' έχεις μπερδέψει

Δεν θέλω γκόμενες, λεφτά
Βάλε στον κώλο μου φωτιά
να γινώ εσύ

tuco είπε...

σωστός ρε φίλε. Αμάν, νισάφι πια...και αν προσέξεις, αν βάλει ένας κάτι παραπάνω φέτος, ο απέναντι θα βάλει δύο παραπάνω (και καλά, σε γάμησα), ο παραδίπλα τρία παραπάνω και πάει λέγοντας...σε λίγο θα τα φοράνε κιόλας...
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!!!!!

Crazy Chef είπε...

σαν την βανδη μια χρονια...

Miga είπε...

για πες, να φύγω τώρα ή να περάσει και η πρωτοχρονιά ????
αν κάνω και πέσω για ύπνο θα κοιμάμαι 4 μέρες.... έχω κλείσει στη Βούλα από τώρα....
φιλιά...

Crazy Chef είπε...

ελα μωρε μια πρωτοχρονια πανω μια κατω τι να λεει))))

Loth είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Loth είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΨΗΛΕΑ ΜΟΥ ...ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ... ΟΝΤΩΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΟΟΝΟΥ
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ!