Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

hole

μιά τρύπα..
το βασίλειο μου για μια τρύπα.....

31 σχόλια:

lee είπε...

hole ή whole?
.
.
.
.
.
Ή whore?

;)

gremiii είπε...

Δεν πας κανά σουπερ-μάρκετ να αγοράσεις έμμενταλ;

Crazy Chef είπε...

@lee
και hole kai whole και αμα λαχει και whore...

@gremii
με τρυπησες....

gremiii είπε...

τρυπο-καρυδοκαταστάσεις.

Ατθάνα είπε...

εμένα το μυαλό μου πήγε στο πονηρό... :p

Crazy Chef είπε...

@gremii
ασχετο: ο τρυποκαρυδος τρυπάει καρύδια?

@kar
σωωωωωωπα :p

Ανώνυμος είπε...

κράτα τουλάχιστον το μισό ;)

το μέγα ερώτημα είναι τι θέλεις να έχει γύρω γύρω αυτή η τρύπα.. φαντάζομαι όχι ένα λάστιχο ας πούμε ;)

tuco είπε...

το τι δίνεις για μια τρύπα, εξαρτάται από το τι θες να χώσεις μέσα...
αφού δίνεις ολόκληρο βασίλειο, οι υποψίες μου κινούνται προς ένα κεφάλι...
Γεια Χαρά CC!!!!!!!!!

Crazy Chef είπε...

@dm
το θεμα δεν ειναι τι θα εχει γυρω γυρω αλλα το που θα βρισκεται (και ενίοτε τι θα ΄χει μέσα)

@tuco
κεφαλοτυρι?

Ατθάνα είπε...

πάρε μια ορχιδέα... :p

Ανώνυμος είπε...

όπως και να 'χει, προσοχή στις μαύρες

Crazy Chef είπε...

@kar
η μια αραχίδα?

@dm
τοιχο τοιχο :pppppp

Ατθάνα είπε...

περί ορέξεως... :) :p

gremiii είπε...

Ναι, τρυπάει, αλλά ξέρεις τι είδους καρύδια...
Έφυγες για έμμενταλ, λέμε...

ceralex είπε...

Τι θα λεγες για μια τρύπα στο νερό??

tuco είπε...

γατοκέφαλο...

Crazy Chef είπε...

@kar
αραχιδοπιττα))

@gremii
το εμμενταλα να το φας μονη σου ..σουπα...εμενταλοσουπα..

@ceralex
οριστε και μια αποψη καλλιτεχνικη...ευγε

@tuco
σαν δεν ντρεπεσαι...

Unknown είπε...

ολιγαρκη σε βρισκω

Unknown είπε...

ποσοτικά όχι ποιοτικά

Miga είπε...

πρόκειται να κρυφτείς??

λίγο δύσκολο...

καλημέρα

Crazy Chef είπε...

@narita
με πιανει ποτε ποτε η ολιγάρκεια(!)..

@miga
εξαρταται την τρυπα...

καλησπερα

Loth είπε...

..ΧΜΜΜ..
-ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΕΡΑ..
-ΜΙΑ ΚΛΕΙΔΑΡΟΤΡΥΠΑ ΣΤΗ ΓΗ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ..
-ΜΙΑ ΑΣΠΡΗ ΤΡΥΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΠΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ Η ΜΑΥΡΗ!
-ΤΕΛΟΣ 7 ΤΡΥΠΕΣ ΣΕ ΜΙΑ=ΜΙΑ ΦΛΟΓΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΤΗΣ ΕΛΕΝΙΤΣΑΣ!
ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
;PpPpPPpPpppppppp

Crazy Chef είπε...

τρυπας best of.....
τρεμε Αγγελάκα ))

Loth είπε...

;p;p;p;ppppppppppp

Kwlogria είπε...

Κι εμένα το μυαλό μου στο πονηρό να πάει παραλίγο αλλά το'στειλα απ'την άλλη. Δε βρήκε τίποτα, αλλά σου εύχεται να βρεις την τρύπα που τόσο θες:)))))))))

Crazy Chef είπε...

αυτο θα πει αυτοσυγκράτηση...ευγε κωλόγρια μου ευγε)))

kat. είπε...

ναι.. αλλά τι χωρητικότητας να είναι η τρύπα;

Crazy Chef είπε...

ελαστική)))

Miga είπε...

καλημέρα :))

Zissis είπε...

Θα σου δινα τη δικιά μου αλλά είσαι μακριά γαμωτ....

Αορατος είπε...

Οπα στακα λιγο...Εχω μια τρυπια καλτσα αν βολευει να την φερω?