Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2008

ανακλασεις...

ανακλάται η αγάπη?
κι αν ναι
ποιός ο κατάλληλος καθρεφτης?

22 σχόλια:

Unknown είπε...

mia eikona tou egwismou me traxia epifaneia??

ceralex είπε...

ναι.
Τα μάτια...

μου λειψες τρελλομαγειρα!

issallos είπε...

μονο στα ματια της καταφερα να δω το ειδωλο μου να καφρεφτιζεται....
καμια αλλη δεν με αντανακλουσε,,,,ολοκληρο....
και παντρευτηκαμε !!!!!

ΥΓ:...σουφλε φουμπλι μουμπλι...και γω ...απο Βολο....ειμαι.... σε χαιρετω σεφ !!!!

Crazy Chef είπε...

@narita
χμμμ ειναι κι αυτο μια αποψη...

@ceralex
και σεις μου λειψατε:-)

@issalos
welcome
ευτυχισμενος..
εγω ειμαι διπλα..στο γιουσουρι χαχαχα

Ατθάνα είπε...

μπααααα!

μάλλον απορροφιέται...εκατέρωθεν!
η ανάκλαση παραπέμπει σε κάτι επιφανειακό...!

θέλει ρίζα η αγάπη...εγώ θα στα λέω;

φιλιά ;))

gremiii είπε...

αν πω, ο καθρέπτης της ψυχής, για να πω κάτι ψαγμένο τί κερδίζω;
Άσε που ο καταλληλότερος καθρέπτης είναι ο δικός μας γιατί στο τέλος με αυτόν καταλήγουμε.
Μίλησα.
Τέλος.

issallos είπε...

σεφ...το παλιο το γιουσουρι εγω το ειχα ζωγραφισει.....παει ο Μανωλας..αφησε εποχη....
εγω ειμαι τερμα Αναληψεως στα ορια της Νεας Ιωνιας....
οσο για το αν ειμαι ευτυχισμενος....η ωρα ειναι αργα μιση και με αφηνει να παιζω με τα μπλογς...!!!!! χαχαχαχαχαχα!!!!

xaos είπε...

Μόλις εμαθα απο το blogg του Ισσαλλου oti έχουμε κι άλλον Βολιωτη στην Bloggόσφαιρα.Χαρηκα

lee είπε...

Φυσικα και αντανακλαται.
Εσαει!
Για το ποιος ειναι καταλληλος, μονο εσυ ξερεις! ;)

(διακορευτη λαπτοπ!)

Crazy Chef είπε...

@kar
υπο ιδανικας συνθηκας...

@gremii
υπο μη ιδανικας συνθηκας...

@isallos&xelwna
βερος Βολιωτης οχι , αλλα εχω κοντα 2,5 χρονια εδς....ατιμη καριερα :-ppp

@lee
αμα το ξερα δεν θα ρωταγα...
ακομα τραβαει ζορια?

Ανώνυμος είπε...

μπορει να μην έχει καν σημασία ποιος είναι και αν είναι ο κατάλληλος καθρέφτης. απλά να είναι Ο Καθρέφτης.

(κι εγώ ψαγμένη παρακαλώ ;ρρ)

Loth είπε...

ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΛΑΤΑΙ..
ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΡΦΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ. ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ, ΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΗ ΓΕΝΝΑΕΙ...
ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΡΕΦΤΗ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΔΩΜΑΤΙΟ.
ΥΓ. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΑΝ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΣΟΝΤΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ???
ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! ;P
ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ

Loth είπε...

ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ...
ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΟΣΤ-->ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ
ΑΥΤΟ-->ΑΝΑΚΛΑΣΕΙΣ..
ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ?
ΑΝΑΡΧΙΣΕΙΣ?
ΑΝΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ?
ΑΝΑΔΕΙΑΣΕΙΣ?
(ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΟΟΟΛΑ! ;PpPppppp)

ΥΓ.ΔΙΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ ΤΑΠΩΣΕΙΣ ΑΣΧΗΜΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΘΕΛΕΙ Ο Κ**** ΜΟΥ!
ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΙΙΙΙΙ

Loth είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ατθάνα είπε...

ΑΜΑΚΛΑΣΕΙΣ...!!!!

Loth είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
πσσσσσσσσσσστ...και εγώ αυτό σκέφτηκα.
Αρχηγέ θα μας ψήσει στο φούρνο αφού μας σουβλίσει πρώτα...να το ξέρεις!
;P

tuco είπε...

εγώ...
(λιτό και περιεκτικό...χωρίς αναλώσεις σε αναλύσεις...)

Crazy Chef είπε...

@dm
αυτος ο γαμημενος ο Ο...

@loth&kar
ανεκλασε κανεις?

@tuco
εσυ εισαι βρε και σε ψαχνω τοσο καιρο? :-ppp

Loth είπε...

xaxaxaxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
ΜΑΣ ΕΦΤΥΣΕΣ ΨΗΛΕΑ Ε?
ΣΚΑΣΙΛΑ ΜΑΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!
;PppPppp

it is είπε...

Μαλακία ερώτηση ψηλέ... Γάμα τους καθρέφτες... σημασία έχει να διαθλάται... από κει και πέρα μπορείς να είσαι πομπός αγάπης και αυτόφωτος... δε χρειάζονται οι ανακλάσεις... (μην κλάσεις...) το θέμα είναι αν έχεις το σωστό πρίσμα για να αναλύσεις όλο το φως της λοιπόν :)

Kwlogria είπε...

Εεεεε... ο άλλος!!! Που αγαπάς.... και σ'αγαπάει... αυτός ρε παιδί μου!!!

Αορατος είπε...

Ανακλαται οταν βλεπεις το προσωπο στο οποιο απευθηνεσε...Υπαρχει καλητερος καθρεπτης απ`αυτον?