Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2008

bloody room



Με πληγώνει το γέλιο σου....
Μπαίνει σαν μεταλλική σφαίρα
με ακίδεςμέσα στο δωμάτιο
που έχω φυλάξει για σένα
στην καρδιά μου και το μεγαλώνει
ματώνοντας το.
Χτυπάει στους μαλακούς τοίχους
και αυτοί τραβιούνται
προς τα πίσω αναβλύζοντας
αίμα και πόνο.
Ταίζει με λάδι την φωτιά
που καίει στη μέση
και αυτή δυναμώνει
μαυρίζοντας όλο και περισσότερο το χώρο.
Κάθομαι με τη μάνικα στο χέρι
σαδιστικά, μαζοχιστικά βλέποντας
το δωμάτιο να με περικυκλώνει,
να με πνίγει στο καπνό,
να με λερώνει.
Ενα γύρισμα του χεριού είναι....
Ενα γύρισμα του μυαλού...

51 σχόλια:

Miga είπε...

έλα, θα βγούμε στον καθαρό αέρα...
θα τα δεις αλλιώς στο υπόσχομαι!

...και μην τολμήσει και γυρίσει το μυαλό σου....
θα ρχομαι στον ύπνο σου και θα ζουζουνίζω μες στα αυτί σου κάθε μέρα...!

Crazy Chef είπε...

το μυαλο μου γυρναει 10 φορες τη μερα)))))
καλημερα....

Miga είπε...

το δικό μου πάλι ... άμα κολλήσει - έμεινε!!!!
καλημέρααααα!

Crazy Chef είπε...

ξεκολα το))

Miga είπε...

ok ξεκόλλησε!!!
από σήμερα χαλαρώνουμε και δε χαλάμε διάθεση...
τα βλέπουμε τα πράγματα όπως είναι...

Ανώνυμος είπε...

πολύ πολύ ωραίο..
μερικά πράγματα θέλουν το χρόνο τους.

Crazy Chef είπε...

επισης μερικα πραγματα σαπιζουν με το χρονο...

Ανώνυμος είπε...

Περνάει ο χρόνος, τα πράγματα σαπίζουν, περνάει κι άλλος χρόνος, καθαρίζεις το δωματιάκι σου σιγά σιγά και το γεμίζεις με φρέσκα πράγματα. Ε; :-)

Miga είπε...

...σαπίζουν μόνο όταν σκοτώσεις τη μνήμη και πεθάνει και η συνείδησή σου....
τότε θα συμφωνήσω με τη deadend mind...(φρέσκα πράγματα και καθάρισμα το δωμάτιο)
αυτά τα λέω εγώ που το "δωμάτιο" μου είναι χειρότερο όλων σας!!....

Crazy Chef είπε...

τις μνημες μου τις κραταω ψηλα,και την συνειδηση μου ,-οσο μπορω- καθαρη...
Τα φρέσκα πραγματα μπορει να ειναι ενδιαφέροντα αλλα τις σταθερες αξιες τις σεβομαι και τις αγαπαω)))))

Loth είπε...

ΨΗΛΕΑ..ΚΑΤ'ΑΡΧΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΣΕΝΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΣΤΑΑΑΑΑΑΑΝΤΑΡ ΑΕΡΙΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ..ΜΠΟΡΕΙ Ο ΠΟΛΥΣ ΑΕΡΑΣ ΝΑ ΣΕ ΧΑΛΑΣΕ ΟΠΟΤΕ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΓΙΑ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΝΑ ΠΕΙΣ 5 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ (ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ) ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΑΥΡΙΖΕΙΣ ΠΟΤΕ..ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ Π Ο Τ Ε ! ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΟΥΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΩ ΣΕ ΣΚΑΜΝΙ ΚΑΙ ΑΝ ΣΕ ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΩ!
ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΕΛΟΣ!
ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΧΑΠΙ ΓΡΗΓΟΡΟ....ΜΑΑΑΑΑΑΤΣ!

Loth είπε...

ΧΜΜΜ ΟΧΙ ΑΝ ΣΕ ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΩ..
ΝΑ ΣΕ ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΩ..
ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ
ΘΑ ΣΕ ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙ..ΚΑΙ ΜΗ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΦΩΝΑΞΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ..ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ..
ΜΠΑ....ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΑΛΛΙΩΣ...
ΓΚΟΥΥΥΧ!
ΛΥΠΗΣΟΥ ΜΕ ΨΗΛΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

Crazy Chef είπε...

κοιταξε να δεις, καλο ειναι να περνάμε απο ολες τις φασεις-εμπειριες σε τουτο το ματαιο κοσμο για να καταλαβουμε το παιχνιδι ολοκληρωμένο, οποτε ασε με να περάσω κι εγω τις μαυρίλες μου....
φιλιααααααααααααα))))))))))

Loth είπε...

KAΛΑ ΨΗΛΕΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΠΕΙΣ..ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΕΙΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ..ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Miga είπε...

!!!
πως τα καταφέρνεις πάντα κι έχεις δίκιο,
δεν μπορώ να το καταλάβω!!!

loth δε θέλω δισταγμούς - θα του την πέσουμε με οργανωμένο σχέδιο!!
φιλιά!

Ατθάνα είπε...

καλή είναι η μαυριλα...εκτιμάται και η αξία της λευκίλας!

φιλιά ψηλέ μου εκπληκτικέ μάγειρα μου :)

Αορατος είπε...

Μια αποφαση για να αλαξουν ολα!!Αν πνιγεσε ψαχνεις τον αερα και ο καπνος απο την φωτια θα χαθει στο αποιρο.Ωραιο post..Καλησπερααα :))

Crazy Chef είπε...

@miga δεν εχω παντα δικιο απλα εχω πολυπλοκο τροπο σκεψης )))

@kar ετσι ετσι συμφωνω και επαυξανω...

@noesis που ειναι το παραθυρο?
θενξ))))

Ανώνυμος είπε...

από την απάντησή σου κατάλαβα ότι δεν έχω καταλάβει τίποτα γενικότερα! ως εκ τούτου τα σχόλιά μου ανακαλούνται ως εκτός θέματος. τα αντικαθιστώ με την ευχή να ισχύσει αυτό που ήταν κολλημένο σ' έναν τοίχο μερικά ποστ σου πριν, και όλα να πάνε καλά. :)
φιλιά :)

Crazy Chef είπε...

χαχαχ φτασαμε σε dead-end mind? ))))))
ωραιο nick , πως το σκεφτηκες?;-)

Ανώνυμος είπε...

το challenged; εντελώς από μόνη μου! ;)
(τώρα έπρεπε να μπω ως πινόκιο :Ρ)

Unknown είπε...

ένα γύρισμα του πίσω μόνο να μην είναι.

Miga είπε...

όχι , όχι είμαι κάθετη... έχεις δίκιο ...

(η σκέψη- διδάσκω στο πανεπιστήμιο τις ημέρες που την κάνεις κοπάνα- διαμορφώνεται ανάλογα με τους ανθρώπους που έχεις να κάνεις!!! )

κι εκεί που νομίζω ότι είμαι σωστή και έχω και γερά επιχειρήματα, μένω μαλ***ς !!!
( για μοναδική περίπτωση στη ζωή μου, χάρηκα που ήμουν μαλάκας!!!)
αυτά
καλησπέρα!

Crazy Chef είπε...

@miga ποτε να μην εισαι καθετη))))
(κλαπ κλαπ για το αποφθεγμα)
καλησπερα))

Crazy Chef είπε...

@dm αρχιζει να μην χωραει η μυτη στα κομεντς))

@narita δεν γυρνας ποτε πισω, παιρνεις πράγματα απο το πισω και δημιουργεις καινουρια..

Miga είπε...

εντάξει ...
(σκύβω το κεφάλι,
βάζω τα χέρια στις τσέπες,
κλωτσάω μια πετρούλα .....
....
....
...
ωχ έβαλα παραπάνω δύναμη - φύγε!! ουφ!! παρολίγον... )

κάτι έχω με τις πέτρες τελευταία!!!
φιλιά

Αορατος είπε...

Χρειαζετε η ψυχη παραθυρο?χεχε Παντος αν ειναι το δοματιο η κουζινα σου δεν χρειαζετε!Μαλακιες θα κανουμε! :))

Crazy Chef είπε...

@miga κατι σφυριξε διπλα απ τα αυτι μου...

@noesis παντου χρειάζονται παραθυρα..

Ανώνυμος είπε...

άσε έχω πρόβλημα και μην οθόνη, για να μην κουτουλαει η μύτη στην οθόνη δεν φτάνουν τα χέρια μου στο πληκτρολόγιο.

DIOTIMA είπε...

aima, dakrya kai idrotas. oime! ekeino to simeio omos me th manika....kai sadistika alla kai mazoxistika? chef theleis psyhanalyth!

Miga είπε...

ελίσσεσαι - κινείσαι σαν αίλουρος, δε σε φοβάμαι)))))
καληνύχτα!

ceralex είπε...

Ένα γύρισμα του μυαλού θα γυρίσει το χέρι προς τα κει?
Και αντιστροφα...
Όπως και να χει, γύρω γύρω όλοι... στη μέση... πάντα έσύ.

Miga είπε...

..έχουμε εγκαίνια αύριο λέμε
- επεκτεινόμαστε! (κουβέντα να γίνεται!)
και για να μη λες για μένα, κοπέλα-πελάτης χτες κάρφωσε το αυτοκίνητό της σε κολώνα του Parking... από κει βγήκε το γυαλιά καρφιά- είμαι σίγουρη!! το διέλυσε, και ζητούσε και τα ρέστα από πάνω, γιατί δεν είχε φωσφοριζέ η κολώνα! το φωσφοριζέ θα 'βλεπες λέω, εδώ δεν είδες ολόκληρη κολώνα!!!

καλημέρα!

lee είπε...

Aν μιλας για κατι που περασε, κλειδωσε και πετα το κλειδι. Ή κανε ανακαινιση.

Kwlogria είπε...

Καταρχάς, μπήκα να ρωτήσω κάτι για μια γραβιέρα και βρήκα τηγανίτες θλίψης... Κατά δεύτερον, συμφωνώ με Lee... Κατά τρίτον, σ' αγαπάμε :))))

Unknown είπε...

Συμφωνώ με κωλόγρια

lee είπε...

Συμφωνω με Narita

Crazy Chef είπε...

@dm μη φτασεις μονο να γραφεις με τη μυτη

@diotima στη βεροια αδελφες μου, στη βεροια.....

@miga ναι για να αποφευγω τις πετρες...και τις γυναικες οδηγους...ναρθω να κοψω κορδελα και να σπασω σαμπανια?

@ceralex στη μεση, στη γωνια, εξαρταται.....

@lee αφου ξερεις οτι ποτε δεν κλειδωνω, αφηνω παντα ανοιχτα)))))

@kwlogria πρωτον για πες για την γραβιερα,2ον το ξερω βρε κουτο))) και 3ον κοιτα απο πανω..

@narita,lee κοιτα συμφωνιες που γινονται...να κανουμε και τα συμβολαια? :-pppp

Kwlogria είπε...

Που από πάνω να κοιτάξω; Στη Λι; Με μπερδεύεις.. και για τη γραβιέρα (τι ντροπή Θεέ μου, μέσα σε τόσο ωραίο ποστ να μπήγω γραβιέρες..) ήθελα να ρωτήσω (ντρέπομαι ακόμα αλλά με ρώτησες...) ποια έχει ήπια γεύση γιατί της Κρήτης (που μου έδωσε στο σούπερ μάρκετ ο παπάρας όταν ζήτησα να μην είναι αλμυρή) ήτο αλμυρή και λυσσάξαμε ολίγο όταν την έβαλα εις την συνταγήν. Σε ευχαριστώ και είσαι υπεραγαπημένος και αν δε θες μην απαντάς καθότι είναι ολίγον τι ξεφτίλα να πονείς και γω να σε ρωτάω για γραβιέρες.

Crazy Chef είπε...

μαααανα μου το στηθος μου πονειιιιι...

lol...

χμμμμ σε θεμα τιμης και μπλαζεμαρας δολιμασε αμφιλοχιας..σε θεμα πιο πικαντικης αλλα ουχι αλμυρης δοκιμασε Ναξου, και η Κρητης που εχω εγω δεν ειναι αλμυρη...απλα ειναι σε ποιο τυροκομείο θα πεσεις και σε ποια παρτιδα...την επομενη ζητα να δοκιμασεις...αλλα ως γνωστη γκαντεμω ακομα και να σου δωσει γλυκεια ξερω οτι θα σου φυγει το καπακι απο το αλατι την ωρα που αλατιζεις))))

κισζ νταρλινγκ)))

lee είπε...

Συγνωμη που επεμβαινω, η Ανωγειων (Κρητης) δεν κάνει? Γιατι μια χαρα ειναι, αυτην παιρνουμε.

Crazy Chef είπε...

αι η ζωνιανων η πράσιμη μα χαρα ειναι...μετα το 2ο κομματι ολα σου φαινονται ωραια :-pppp

lee είπε...

κρυβε λογια, εχω πει στον Αντρεα οτι ειναι ροκφορ... :Ρ

gremiii είπε...

Σνιαρφ, λέμε. Αμετανόητα και ασάλιωτα!

Γκαλησμπέρα.

Miga είπε...

ετοιμάζεις νέο ποστ, δεν εξηγείται!!
άλλαξε η διάθεση θέλω να πιστεύω!!
είναι και αυτός ο πολύπλοκος τρόπος σκέψης που με μπερδεύει περισσότερο ...

(όσο για τις βάρδιες που είναι το άμεσο πρόβλημα, θα το λύσουμε, που θα πάει...)

καληνύχτες!!

ceralex είπε...

Τι έπαθες εσυ?
Πνίγηκες στη σούπα?

Crazy Chef είπε...

πνιγηκα στη δουλεια....

Ατθάνα είπε...

μα δε βρήκες καλύτερο μέρος κι εσύ;
μια θάλασσα...ένα ποταμάκι... :pPp

Crazy Chef είπε...

μια κουταλια νερο......

Kwlogria είπε...

Καταρχάς ευχαριστώ τα μάλα δια τις συμβουλές πολυαγαπητέ! Κατά δεύτερον lol για την πράσινη που λέγατε με τη lee... και κατά τρίτον, τελείωνε, μαγείρευε και γράφε ταυτόχρονα!! :))))))))))))))))))))))))))))))))

ceralex είπε...

έχεις πρόσκληση
;)